Als voormalig en internationaal ervaren HR-manager/HR-directeur leid ik het door mij opgerichte HR-adviesbureau Frettwork, dat zich richt op headhunting/werving, HR-advies en outplacement/coaching voor bedrijven uit diverse sectoren.
Ik luister al sinds mijn twaalfde naar rock- en metalmuziek. Het regelmatig bijwonen van concerten geeft me al meer dan 40 jaar enorm veel plezier en geeft me veel levensenergie; het is balsem voor mijn ziel! 😍
Daarnaast rijd ik al vanaf jonge leeftijd op een Harley en geniet ik ervan om ontspannen tochten te maken met vrienden en vriendinnen. Vroeger zelfs tot in Zuid-Spanje.
Muziek verbindt mensen en als HR-medewerker breng ik ook mensen met elkaar in contact.
Voor mij is dit ondernemersnetwerk een geniale combinatie!
De tijden worden steeds moeilijker, laten we genieten van goede muziek en elkaar als ondernemers/managers ondersteunen.
Keep on rockin' in a free world 😉